loading...

به دستگاه های دولتی و شرکتهای خصوصی که بر اساس برنامه های توسعه سازمان، تصمیم به اجرای طرح های معماری سازمانی سرویس گرا بصورت داخلی یا با مشارکت پیمانکار دارند، توصیه اکید می شود بر اساس تجارب موفق داخلی و خارجی مجموعه ای از اقدامات آماده سازی و برنامه ریزی اولیه را مطابق با متدهای مرجع و بر اساس شرایط خاص سازمانی انجام دهند، مجموعه این اقدامات نه تنها ریسک اجرای طرح های معماری را کاهش می دهد بلکه دیدگاه ذینفعان مختلف سازمان را قبل از شروع طرح نسبت به اهداف و دستاوردهای مورد انتظار، هماهنگ خواهد نمود.
شرکت کاریز سیستم با همکاری آزمایشگاه مرجع معماری سازمانی سرویس گرا در راستای ماموریت خود آمادگی دارد بر اساس "چارچوب و متدولوژی مرجع" تدوین شده در این آزمایشگاه ملی، پکیج خدمات مشاوره و آماده سازی پیش از شروع طرح های معماری سازمانی سرویس گرا، شامل موارد زیر را به کمک تیم خبره به دستگاه های دولتی و شرکت های خصوصی ارائه نماید

  • تعیین چشم انداز و اهداف معماری
  • ارزیابی سطح بلوغ معماری (مدل چهاربعدی راداری)
  • تعیین حوزه سازمانی و محدوده فنی انجام معماری
  • انتخاب و سفارشی سازی چارچوب و متدولوژی معماری
  • تعیین نحوه اجرا (داخلی، پیمانکار، ترکیبی، ..)
  • سازماندهی تیم معماری (سمت کارفرما)
  • تعیین ریسک های سازمانی و اقدامات تسکینی
  • تهیه شرح خدمات طرح معماری
  • تهیه بخش فنی سند درخواست برای پیشنهاد (RFP) طرح معماری

شرایط و مشخصات خدمات

این خدمات بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان فناوری اطلاعات با آزمایشگاه معماری سازمانی سرویس گرا دانشگاه شهید بهشتی به دستگاه های دولتی و شرکت های خصوصی ارائه می گردد.
طول مدت ارائه خدمات مشاوره و آماده سازی پیش از شروع طرح های معماری سازمانی سرویس گرا، بسته به شرایط سازمان، 2 تا 4 ماه خواهد بود.

 

روش درخواست خدمات

کلیه دستگاه های دولتی و شرکت های خصوصی برای درخواست پکیج خدمات مشاوره و آماده سازی پیش از شروع طرح های معماری سازمانی سرویس گرا، از هریک از روش های زیر میتوانند اقدام نمایند:

  • عضویت در سایت آزمایشگاه و اعلام درخواست خدمات مشاوره بصورت آنلاین از طریق بخش "ثبت درخواست آنلاین"
  • ارسال فکس درخواست خدمات مشاوره به شماره 02122424572
  • ارسال پست الکترونیکی درخواست خدمات مشاوره به آدرس 

در همه روش ها، ذکر مشخصات سازمان، موضوع درخواست، سابقه موضوع و شماره تماس مسئول مربوطه الزامی است.
پس از ارسال درخواست به هر یک از روش های فوق، مسئولین شرکت درخواست را بررسی نموده و جواب بررسی درخواست را ظرف مدت 7 روز اعلام خواهد نمود. در صورتیکه امکان ارائه خدمات وجود داشته باشد، شرایط و هزینه اعلام خواهد شد و درصورتیکه به دلایلی امکان ارائه خدمات وجود نداشته باشد، دلایل مربوطه به سازمان اعلام خواهد شد. همچنین در صورت نیاز از طرف شرکت با مسئول مربوطه در سازمان تماس گرفته خواهد شد تا اطلاعات بیشتر برای پاسخگویی بدست آید.
لازم به ذکر است پاسخ به درخواست در هر یک از روش های گفته شده به همان صورت انجام خواهد شد. پاسخ درخواست هایی که از طریق پست الکترونیک ارسال شده باشند به آدرس پست الکترونیکی متقاضی ارسال خواهد شد، به درخواست های فکس شده به صورت فکس پاسخ داده می شود و برای درخواست هایی که بصورت آنلاین در سایت ثبت شده باشند، در همان بخش کاربران سایت پاسخ ثبت خواهد شد.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن 02129902514 با بخش فنی شرکت تماس بگیرید.

خدمات

طراحی و بازمهندسی فرایندهای کسب و کار با رویکرد سرویس‌گرا

طراحی و بازمهندسی فرایندهای کسب و کار با رویکرد سرویس‌گرا

مشاوره و اجرای طرح‌های معماری سازمانی ارزش-محور

مشاوره و اجرای طرح‌های معماری سازمانی ارزش-محور

مشاوره و سفارشی سازی مدل مرجع بانکداری bian

مشاوره و سفارشی سازی مدل مرجع بانکداری bian

بازطراحی سازمان با رویکرد سرویس‌گرا

بازطراحی سازمان با رویکرد سرویس‌گرا

طراحی برنامه راهبردی و نظام حاکمیت فناوری اطلاعات

طراحی برنامه راهبردی و نظام حاکمیت فناوری اطلاعات

سمینارهای مدیریتی و کارگاه‌های تخصصی

سمینارهای مدیریتی و کارگاه‌های تخصصی

یکپارچه‌سازی سیستم‌ها و بانک‌های اطلاعاتی با گذرگاه سرویس

یکپارچه‌سازی سیستم‌ها و بانک‌های اطلاعاتی با گذرگاه سرویس

استقرار و پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت فرایند

استقرار و پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت فرایند

راهکارها

معماری مایکروسرویس

معماری مایکروسرویس

گذرگاه سرویس سازمان

گذرگاه سرویس سازمان

معماری سازمانی

معماری سازمانی

مدل مرجع خدمات بانکی

مدل مرجع خدمات بانکی

  مشتریان مهم